czwartek, 8 sierpnia 2013

The Versatile Blogger

Okey, ludzie :D Już trzeci raz zostałam nominowana do TVB, więc chyba nie mam wyboru xd Choć napisałam dwóm osobom, że się w to nie bawię, po trzeciej nominacji, jednak się na to zdecydowałam :)

Zasady są proste :P :
1. Podziękować osobie, która cię nominowała.
2.Pokazać na blogu nagrodę TVB.
3. Ujawnić siedem faktów o sobie (oj :D).
4.Ujawnić piętnaście blogów, które wg ciebie na to zasługują (dam trochę mniej :P).
5. Poinformować nominowanych.

A więc, zaczynamy !

Bardzo dziękuję, za nominację Patrycji, Angelinie i Darcy :*
Kochane, naprawdę wiele to dla mnie znaczy. To, że ktoś docenia moją pracę, moje hobby, nawet jak tylko czyta, robi mi się tak cholernie miło, że chodzę w skowronkach :) Cieszę się, że tyle osób uważa, że ten blog na to zasługuję. dzięki temu, chce dalej go prowadzić i dzielić się z wami nowymi przygodami, które wymyśliłam dla naszych nowych bohaterów (oj będzie się działo :P). Dziękuję, kocham Was :* <33

***


***

SIEDEM FAKTÓW O M.A :

1. Gotowanie - mój plan na życie

Chciałabym zostać w przyszłości kucharzem ... Ale nie byle jakim. Moim marzeniem jest stworzyć restaurację, która będzie zawierać wszystkie kuchnie świata


2. Makaronowe przekleństwo


Nienawidzę makaronu ! Haha, tak, ani świderek, ani spaghetti  ani rurek. Od dziecka go nie cierpię i chyba zostanie mi to na zawsze :P A przecież chce zostać kucharką, haha xd


3. Może troszkę mniej?


Już od czterech miesięcy jestem pod opieka dietetyka ;) Tak, nie wstydzę się tego i powiem to otwarcie. Kiedyś nie byłam szczypiorem, bardziej przypominałam kartofla lub pomidora ... :P Wtedy, zaczęłam odchudzanie na "własną rękę". Schudłam, ale potem wszystko wróciło i było 2x gorzej. Przez to zdecydowałam się na wizyty u dietetyka. Dzięki temu schudłam już 10 kg :)

4. Rysowanie - moje drugie życie


Uwielbiam rysować, czy raczej szkicować. Jest to moje hobby, którym zajmuję się dość długo z przerwami :)


5. Anime Bogiem, Manga nałogiem, Cosplay zabawą, Japonia podstawą...


Co prawda Cosplay to nie moja bajka, nigdy tego nie robiłam, ale reszta jak najbardziej :P Interesuję się Japonią i wszystkim co z tym związane :P Mangi, anime, dramy <33


6. Po prostu Ja


Jestem raczej zwykła :) Taką nie wyróżniająca się, spokojną dziewczyną :) Czasami trochę jak zambie (ponoć tak chodzę), a czasami zakręcona :P


7. Oczy zwierciadłem duszy


W sumie jest to jedyna rzecz, która mi się podoba. Kolor moich oczu.. Ale to nie o to chodzi :D Gdy byłam mała, miałam przygodę z kredką  która wylądowała w moim oku. Końcówka przeszła, aż do nerwu wzrokowego i prawdopodobnie go uszkodziła, przez co nie widzę na jedno oko. Trzy lata temu miałam operację, na tak zwanego zeza, który też był spowodowany tym własnie wypadkiem ;D Taka moja historia, haha :)

... I tyle :D


***

Blogi, które nominuję:

1. BAD ANGEL

2. BEAUTIFUL, DANGEROUS AND MYSTERY

3. YOU ALWAYS WILL BE MY SUMMER LOVE

Tylko tyle, bo osoby, które mnie nominowały, już zostały nominowane :D

Pozdrawiam!



3 komentarze:

  1. Thx za podziękowania, jednak ja nominowałam cię do Liebster Award - nie do T.V.B.
    Sory, że z anonima, ale kończy się u nas Internet...
    (Jestem PatrycjaaaaXD).

    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to sama nie wiedziałam, bo napisałaś LA, a na twojej stronie było TVB ;P
      Przepraszam :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. A, spoko, widać posłałam zły link przez zagapienie xD

      Link to LA jest tu:

      http://www.servatis-a-periculum.blogspot.com/p/liebster-award.html


      Również przepraszam za pomyłkę i odsyłam pozdrowienia :D

      Usuń

Cześć :) Jeśli jesteś już na tym blogu (celowo bądz nie), proszę cię o szczery komentarz. Nawet jeśli mają by c tam uwagi na temat ortografii lub źle się czyta to umieść to tutaj i napisz szczerze. Nie chce komentarzy typu " Super. Zapraszam do mnie! ". Jak chcesz coś takiego pisać, to naciśnij krzyżyk na karcie :)
Nie wyznaję zasady obserwacja za obserwacja. Komentuję i obserwuję blogi tylko te, które mi się spodobają, a nie na podstawie wymiany.
Pozdrawiam !