wtorek, 7 maja 2013

Tak na powitanie ...

Cześć :)
Witam Was, na moim nowym blogu " If you fall, you never give up ".
Może najpierw się przedstawię. Będę wam znana jako Marry Anne. Nie jest to moje prawdziwe imię, tylko pseudonim, dzięki któremu nikt nie będzie wiedział kim jestem xD Wiem, to trochę niesprawiedliwe, ale chcę ukryć swoja prawdziwą tożsamość :) Oprócz tego mam piętnaście lat i chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Interesuję się wieloma rzeczami, w tym też niedawno zaczęłam pisać :P Nie jest to moje pierwsze opowiadanie ( inne są na innym profilu ) :)

Pozdrawiam !


Hope to nastolatka, która mieszka z Siostrami i innymi dziećmi bez rodziny. Ma zamiar ukończyć osiemnaście lat, a potem zająć się swoim "rodzeństwem", nadal z nimi mieszkając. Niestety, jak na jej nieszczęście znajduję się rodzina, która chce ją zaadoptować. Dziewczyna nie cieszy się z tego, a po pewnym czasie zaczyna ich również nienawidzić  Sytuacje domowe, przemoc i znęcanie się skłoniły ją do ucieczki. Ale najpierw ... zemsta. Podpala rodzinny dom bogaczy, podczas, gdy ich niema w domu. Ucieczka stała się wręcz niemożliwa,a szczególnie dlatego, że trafia do zakładu karnego dla młodzieży. I tak zaczyna się jej przygoda ...

Zwiastun znajdziecie w zakładce Zwiastun/Opis :)


Zapraszam serdecznie jeszcze raz do czytania ;) Pozdrawiam M.A.

3 komentarze:

  1. Cześć . Zamówiłaś szablon i w poprawce napisałaś, że chcesz kraty ale w punkcie gdzie powinien być cytat wstawiłaś myślnik to znaczy, że cytat jest ci obojętny czy, że ma być ten z postu wyżej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. ;D
    Mogłabyś mi podać tytuły utworów na playliście.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytułów nie mam, ale podam ci linki na priv :)

      Pozdrawiam !

      Usuń

Cześć :) Jeśli jesteś już na tym blogu (celowo bądz nie), proszę cię o szczery komentarz. Nawet jeśli mają by c tam uwagi na temat ortografii lub źle się czyta to umieść to tutaj i napisz szczerze. Nie chce komentarzy typu " Super. Zapraszam do mnie! ". Jak chcesz coś takiego pisać, to naciśnij krzyżyk na karcie :)
Nie wyznaję zasady obserwacja za obserwacja. Komentuję i obserwuję blogi tylko te, które mi się spodobają, a nie na podstawie wymiany.
Pozdrawiam !